بررسی دقیق تعرفه‌ و انواع پست در ایران

در این وبلاگ به بررسی سود جویی هایی که پست نسبت به اطلاعی افراد انجام می دهد خواهیم پرداخت

بررسی دقیق تعرفه‌ و انواع پست در ایران

در این وبلاگ به بررسی سود جویی هایی که پست نسبت به اطلاعی افراد انجام می دهد خواهیم پرداخت

تعداد زیاد مرسولات پستی سبب شد تحقیق کنم و به حقایقی پی ببرم، که پست با سوء استفاده از آنها هزینه های زیادی را به مردم تحمیل می کند، این شد که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو هواکنم!
شما هم تجربه خودتون رو با ما! به اشتراک بگذارید

طبقه بندی موضوعی

سلام جهان!

چند وقتیه کمی بیشتر با پست سر و کار دارم، تقریبا هر هفته یک بسته می برم و ارسال می کنم، مواردی که تو فاکتور پست براشون هزینه می دادم، توجهم رو به خودش جلب کرد. از اونجایی که آدم کنجکاوی هستم، سعی کردم با پرس جو و کشتن توی اینترنت ته و توی قضیه رو در بیارم و تا حد زیادی پیش رفتم

در حال حاضر جَو کلی جامعه اینه که خدمات پستی گرون شدهو همینه که هست، اما واقعیت اینه که پست داره با پنبه سر می بره و کلی خدمات انتخابی رو بصورت پیشفرض به مردم قالب می کنه

این شد که تصمیم گرفتم قدمی هرچند اندک در راستای اطلاع رسانی به عموم جامعه برای استیفای حقشون بردارم


نظرات  (۳)

فقط می تونم بگم دمت گرم که وقت گزاشتی تا اطلاع رسانی کنی 
واقعا خیلی از هزینه های پست هیچ توجیهی نداره

واقعا دمت گرم

من عین شما کنجاو هستم

امروز بعضی از خدمات روی توی رهگیری پست دیدم برام سوال شد تا به این وبلاگ رسیدم.

۲۵ دی ۰۲ ، ۰۰:۱۶ فروشگاه لباس کودک

انتخاب سبک و استایل مناسب برای کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است. شخصیت هر فرد، از دوران کودکی شروع به شکل گیری می کند و داشتن یک سبک پوششی مناسب و متناسب با محیط زندگی، باعث می شود از بسیاری از اختلال های شخصیتی مانند عدم اعتماد بنفس در کودکان جلوگیری شود.

به همین دلیل، ما در  سایت لباس کودک فینگیلی همواره توصیه می کنیم از لباس هایی زیبا، خلاقانه، شاد و با کیفیت برای کودکان خود استفاده کنید. خرید لباس بچه گانه دارای این ویژگی ها، ممکن است برای والدین دغدغه های زیادی ایجاد کند. ما در فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار فینگیلی به شما کمک می کنیم که از اولین خرید لباس نوزادی، تا ورود کودک دلبندتان به دوره نوجوانی، این دغدغه شما با مسیری لذت بخش تبدیل شود. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی